Thursday i don't care about you

Vaknade på helt fel sida idag. Trött,vakna nog aldrig. Lättirriterad,slö i kroppen,frusen och det som kunde gå fel,a det gick typ fel. Alldeles för lång dag,att gå hem efter jobbet tog alldeles för lång tid,men med Morgonpasset i P3 i lurarna (lyssnar på podden) det kan nog fasen rädda vilken tung dag som helst. Slumra faktiskt en stund när jag kom hem.
Mötte upp Fia senare på kvällen och kika in på Laura & Otto som hade 1-års jubileum. Så fina saker,men så lite plats hemma för mig^^_

Har ändå nån konstig rastlöshet i kroppen,samtidigt som jag är så trött,lite adhd light tror jag. trött i kroppen,blek och trött på mitt hår och bara längtar bort. Igår på stadshotellet i Trosa fick jag sånt behov av att boka in oss där. Älskar det stället,harmoni rakt igenom.

Snart helg och på lördag kommer Johan och Jossa upp för bowling och dining ute! Ska bli så roligt. Marions gastro diner på kungsgatan/sveavägen. Har alltid velat bowla och äta där och nu gav vi fasen slag i saken!
Imorgon är det klubbkväll på Åhléns city så det blir en sväng dit innan det blir middagsdejt med sambo som jag inte träffat på 3 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0