Jag ska måla hela världen lilla mamma

Hade mamma på besök idag,kika på lägenheten,fick flyttrosor och sen drog vi in för att göra stan. Mamma shoppa skor och sen bjöd jag på fika på mitt favoritställe,vid gallerian och Coppola café,där har dom bland de godaste chailatte jag druckit! Vi tröttna ganska snart på butikerna så vi gick ner till kajen utanför Grand hotell och satt i solen och myste innan jag följde mamma tillbaka till tåget efter några timmar. Så mysit och ha mamma på besök,och att hon tog sig för egen hand hit upp till mig,det blev jag impinerad av! Lilla mamma <3


Kul iallafall ni som lämnade kommentarer! Även om jag skriver mycket för min egen skull är det såklart kul att det finns ni som läser! Klart jag blir nyfiken^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0