Hitta balansen

När jag ibland mår sådär halvbra och är på jobbet så önskar jag att jag fick vila upp mig ett par dagar,men när jag väl är hemma(som nu) får jag bara dåligt samvete och mår ännu mera uselt. Varför? hursomhelst så har jag två dagar att vila och kurera mig på,lika bra att passa på,och nog har jag sovit.
Prata precis med mamma och pappa,det känns alltid bättre då,har och kommer nog alltid ringa till dom när jag är sjuk,kalla mig barnrumpa,men mamma och pappa är alltid mamma och pappa.
Har återigen kommit in i någon konstig fas. Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv,ena dagen upp och andra dagen ner,beror verkligen på vem och vilka jag träffar,personer i min närhet kan påverka mitt humör enormt. Mina vänner(och ni jag inte känner) måste verkligen tycka att jag är helt labil,men jag är en känslomänniska,jag måste få analysera och analysera,och känna,inte bara nöja mig.

Finns så många frågor,och önskningar som jag skulle och behöver ta tag i. Får ta en sak i taget,hitta någon sorts balans i tillvaron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0