Du vet att det är en galen värld?

Hösten är här,min nyinköpta kappan sitter fint,likadant sjalen min sambo ville att jag skulle ha.elementen på bussen var på ikväll.Bara det. Blir en fin höst det här,på många sett,jag känner det på mig. Fick jag bestämma skulle jag aldrig lämna hemma,vara kvar i den bubblan som jag och kärleken har skapat,eller min egna bubbla,där jag vandrar gatorna fram med musik i öronen. Visste ni att jag alltid mimar för mig själv till alla låtar,kan liksom inte låta bli. musik är livet,på nåt sett. Iallafall för mig. det är på nåt sett i musiken man minns livet,alla minnen,vänner, kärlekar,en känsla,en doft,hat och uppbrott. Det är nog alltid därför jag gillat det här med långa tågresor eller bilresor,speciellt på kvällarna när mörkret fallit.musiken talar till mig,och hur man lyckas rannsaka sig själv under tiden som vägar,skogar och land flyger förbi utanför.
Har den finaste kärleken. Han slår allt. Han får mig att känna mig som ingen kunnat gjort,som jag aldrig trodde jag skulle få känna. Världens härligaste men samtidigt världens läskigaste fenomen. Låt det aldrig ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0