Utan henne är jag halv

Endast 4 grader utanför fönstret och det är iskallt i rummet jag ligger nedbäddad i. Mamma som varit bortrest hela veckan är äntligen hemma! Utan henne är jag halv. Äntligen har jag fått prata av mig,fått ur mig allt som jag behövt hela veckan. Längtat hela långa arbetsdagen till att få komma hem och bara få prata.
Vad gör man utan familjen ändå?
Vet inte vad som har hänt med mig,men helt plötsligt känns det som jag kommit på att jag måste vårda min familj,se till så vi umgås. Såå,nu har jag bjudit upp min syster till nästa gång jag är ledig innan jobbhelg,och ni som känner mig vet att det är big deal! På gott och ont. Men om jag försöker så har jag i alla fall försökt,typ. Ibland måste man vara " the bigger person"
Tror jag har bestämt mig nu iallafall. Ska bara ställa in mitt psyke på det bara. Andas in,andas ut.

Pratat med en gammal fin vän över sms. Kändes fint ^^,


Kommentarer
Postat av: Heléne

:)

2012-10-08 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0