red wine alone

Helt slut så jag knappt kan summera dagen, en timme jobb innan 4 timmar HLR-kurs och sen efter några fler timmars jobb stängde jag charken.
Imorgon onsdag och jag börjar mitt handledarskap kl 06.00,sen är jag fri i hela 5 dagar,ska njuta semestern osminkad med fläta och glida runt i underställ när vi inte är i backarna och åker,som jag har längtat,sen vi kom hem förra året!
Ensam i natt och det står klart för mig att jag längtar längtar tills flytten är gjord,kommer bli bra,min mage säger så.
Hämtade nya tröjan efter jobbet idag,älskar den! Men frågan är om den är lite tant? Är den det?


Kommentarer
Postat av: Michis

Superfin juh! :)

Vart har du hittat den?

Ses snart! Wiiiiiiie!

2012-03-14 @ 00:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0