Blir knuffad runt

då jäkla dåliga vibbar i fredags innan jobbet,kröp i hela kroppen och hade gjort nästan vadsomhelst för att slippa,mycket riktigt,var kaos och irritation när jag kom,blev så jäkla besviken och hatade redan att jobba hela helgen,sånt är piss. dagen gick iaf och det blev 30-prs kalas med tårta och vin och med människor jag verkligen tycker om,men en tidig kväll för jobb lördag morgon. Tack och lov jobba annie,hon kom med energi och rädda min morgon. när jag blev fri vid 4-tiden gick jag hem till den finaste familjen,fia och jag fixade vuxenvåfflor (sånna med gräddfil,räkor,caviar och rödlök) och drack vitt vin,liam sprang runt och höll låda,och jag har kommit på värsta födelsedags presenten han ska få! mot slutet av kvällen blev det välling i mitt knä med hans varma lilla huvud mot mitt,åh vad jag tycker om den lilla killen <3
Innan åtta trilla killarna in och entra soffan för mello! Blev värsta kvällen och rätt låt vann!!! Men det Fia och jag inte kunde komma över var sizen på Sarahs bröst!? Hallåååå? Herrrrrrrrrrrregud so
Ranelid sa ^^,
framför oss,på mattan,låg gravida knubbis hela kvällen,hon är beräknad till den 7.e april,lägligt att jag fyller den 9.e


Idag har jag och kärleken intagit den första lunchen på min balkong,nu är det inte bara en avlägsen önskan,nu är våren här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0