sommarsurr

Min kropp lurar mig att tro att det snart går mot semester. Har fått den där tröttheten som bara infinner sig vid sådana här helger,när det är så mycket på jobbet att man knappt hinner lägga huvudet på kudde innan man är tillbaka på jobbet,och nu blir det tre långa dagar i helgen att jobba. och tre långa veckor till innan semester.
 igår sov jag hos mamma och pappa,min lägenhet blev occuperad av installatörer hela morgonen/dagen. kändes som en liten försmak på hur det kommer bli ett tag fram över. kändes riktigt mys,satt och prata i soffan på kvällen och sen var det bara att krypa ner vid kissen i sängen och blunda,fanns frukost och matlåda klart imorse,som att bo hemma igen ^^,
 
 saknar min man och sambo så himla mycket ikväll,vill ut och bort från den här lägenheten genast!
På torsdag väntar ledigt och storstädningen kan äntligen börja,jag läntar!!!
 
 
 
 längtar så himla mycket efter sommar och värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0