Förlovad!!!!

Saker och ting börjar falla på plats,harft en helg full av kärlek och glädje,med familj och vänner,som delat vår glädje,det har verkligen värmt i hjärtat hur glada alla varit för vår skull,men samtidigt har ingen varit så glad som vi ♥
 tänker tillbaka hur mina tankar gick förra året,visste varken ut eller in vad jag skulle göra med mitt liv,nu är läget helt upp och nervänt mot då,och jag känner sånn lycka så jag knappt vågar njuta av det. att jag år känna så här??
 vinkade hej då till min andra hälft för ett tag sen,det känns märkligt nu,att vi inte delar bostad,men snart,mycket snart blir det så,bara nån månad till,och sen så. Ska försöka njuta och surfa på den här vågen ett tag nu,det är jag och vi värda. går mot midsommar och det betyder jobb för mig,hela helgen,men ska göra den till den bästa jobbhelgen ever! på onsdag väntar grillning med familjen,den sista i min lägenhet,och imorgon ska jag äntligen får träffa mina favoritsystrar!! <3

 Bytte ringar i fredags,men betsällde redan förra helgen. Velat skrika ut till hela världen att vi förlovat oss,men ville vänta tills ringarna kommit. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0