Stilla fredag

Stilla fredag som aldrig tycks ta slut. blev middag hos mamma och pappa,nånstanns mellan tjatiga katter och en stundande migrän. Halsen är fortfarande inte vad den borde och i veckan har jag lärt mig,att dela något med någon är bland det finaste. Igår tog vi vår bil och åkte spontant till heron för mat och senbio, inte alls många i salongen och jag kröp närmre i mörkret när vi kollade på the girl with the dragon tatoo. ute blåser det stormbyar låter det som och vänstra sidan av sängen är tom inatt då särbo är i stockholm. saknar trots att vi umgåtts med varann, mer eller mindre 24/7 sen i december, jag som är lite av en ensamvarg i
själen., egentligen.
och jag har de finaste vännerna. vänner som blir glada när man själv mår och är glad, som unnar en glädje och lycka, det gör mig varm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0