när det är som bäst

haft den bästa och skönaste lediga dagen på länge. fick en lång sovmorgon och vaknade brevid min finaste, igår hade vi tapasafton hos fia och daniel, med ett fulldukat bord, bara massa delikata tilltugg, skulle kunna leva på tapas! Vi drack bubbel och efter ett glas var fia berusad ^^, " nu är mamma full! *blink* ..hamna tillslut i soffan med liam som inte ville somna innan vi drog hem och somna bums.
varit så himla slapp och myst hela dagen. Drog till mamma o pappa och mötte upp syster som färga mitt hår, fikade och myste med katterna innan jag tog en tupplur, drog mig till solariet senare och sen hemåt för att fixa det sista på byrån. Produktiv dag, eller hur!!? Till middag blev det istetbabd med dillstuvad potatis och nu ligger i sängen och beskådar min byrå. Lovely. Nu väntar jobbhelg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0