The real thing

Är helgen verkligen över? Otroligt!
blev en lugn och fin med min fina. Lynch i stan och på jakt efter hjälm och skidglasögon,och lyckades göra ett riktigt fynd. nu är allt komplett och jag är redo för fjällen v 11. promenerade runt hela dagen och kvällen och gick genom hela stan ut till vår ö där det blev middag ute och en flaska rött innan vi somna gott.
idag blev det bilen hem och medans martin jobba blev det middag med min familj och nästan hela högen somna i soffan efteråt,måste sett roligt ut,srog mig hemåt med vårkänslor i hela kroppen.
och äntligen är jag igång, rensningen är påbörjad och det känns så bra. allt skit ska bort och det som är värt nåt ska ges bort eller säljas. gäller o lugga före nu,för åh vad jag vill få igång den r karusellen på allvar. 5 dagars jobb nu och sen helg,längtar redan så himla mycket till på lördag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0