mina egoönskningar

på en av de bloggar jag följer hade det skrivits om ens egna topp tio egoönskningar så jag gör en liknande... Kanske kan anses en aning matriallistisk,utan världsfred,men vafan..

• att allt löser sig med jobb,bostad och att mina framtidsdrömmar slår in inom kort
• att jag och mina älskade får vara friska och lyckliga
• en louis vuittonväska,neverfull
• att jag och älskling kommer iväg på en utlandsresa under våren/sommaren
• att jag innan jag fyller 30 år har fått chansen att bli mamma
• det där doftljuset från velouspa
• börja sjunga i kör
• att jag alltid kommer ha mina underbara vänner omkring mig
• springa stockholm marathon
• att jag får alla dessa önskningar att slå in..


vad har ni för egodrömmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0