leave my worries behind

så skönt med helg, lämna alla bekymmer för en stund,de återkommer på måndag antar jag.Men just nu är det vara lördag och jag är ledig med den jag älskar mest.
vakna och gick upp i ottan och möte upp supermorsan vid tio och tog en lång promenad i kylan och solen. kände mig som världens friskaste och nyttigaste. tog en repa förbi jobbet och småhandla innan det blev brunch hemma hos fia. Jag fick agera babymatare, måste säga att jag var skeptisk men liam är verkligen världens snällaste och all mat gick in i munnen och ner i magen. Martin var lekfarbror och väldigt rolig enligt liam. sen frossa vi i scones och smoothies tills vi storkna. hemåt sen för att svira om för prinsesskalas och tårta,fullt hus och ännu fler barn! nu har vi landat i soffan helt färdiga efter alla underbara barn.
Imorrn blir det shopping i sthlm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0