Upp som en sol,ned som en pannkaka

Mår så himla konstigt just nu. Sov uselt i natt. Precis ätit middag,min goda tonfiskröra med avokado och ägg,och det smaka inte ens:-/ huvet bultar och jag är så fruktansvärt trött. Typiskt.
Trots det har det varit en riktigt bra dag. Tvättat alla fönstren,städat i skåp och fixat. Martin kom hem på lunchen så vi hann förbi Rosa Drömmar för varsin räksallad. Sen drog jag in till city för bröllopsshopping. Hitta present och nödväbdigheter till mug själv. Var inne på nya hmbutiken på hambgatan,så himla fin butik! Jag ville köpa allt där.
Hann dock inte hem innan regnet kom vilket resulterat i att mina kära converse droppar i badrummet.

Imorrn blir det tågresa för en dags jobb,eller snarare kväll. Enda till 20.00 och sen hem igen. På lördag är det bröllopsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0