I do!

Gick upp samtidigt som sambo och åt lite frukost och tog sen ett morgonbad,så himla skönt. Tror jag fått en släng av öroninflammation,så det blir en lugn dag.
Helgens bröllop var helt fantastiskt,rörande,hur kul och fint som helst. Helt galet att johan och jossan är gifta nu! Så fina <3
Dansade natten lång och igår hade jag ont i hela kroppen mer eller mindre. Vakna tidigt och kunde omöjligt somna om,gick upp och åt frukost vid 11 och efter det tänkte jag mest vila lite,sluta med att jag somna,sov så gott som jag aldrig gjort,och vakna när klockan var 16.00!!!??
Blev såklart pizza till middag och bara massa tv-serier innan vi begav oss hemåt. Är så himla glad att jag är ledig idag,känner av helgen fortfarande så jag ska nog försöka sova en stund till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0