Våga hög midja!

idag var en riktig sån där piss dag då allt jag gjorde och hur jag såg ut bara var fel fel fel. tog en repa i några butiker när jag ändå va ute och hittar inget alls. möter alla dessa kvinnor/tjejer som är såå fina o så kommer jag där som en tönt! Varför? istället borde man gå med huvet högt och tycka om dig själv,men det är svårt,för jämför?det gör man alltid,eller iaf jag,oftast.
Men så fan! Tänkte jag,och när jag kom hem ikväll(mitt första hem,inte stan) drog jag fram alla möjliga byxor och toppar och kläder och jackor och insåg att jag har faaan fina kläder,det får räcka nu! Bara man kombinerar kläder a på andra sett och bär upp dom med nåt snyggt skärp finns det mycket och välja bland. här med får jag,maria,inte köoa mer kläder förrens det närmar sig sommar och då ska det köpas nåt jag verkligen behöver och då ska nåt annat ut ur garderoben. Detta är min egna pakt. Ska sikta på väskan jag vill ha istället! Och i vår och sommar ska jag våga hög midja,jag älskart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0