nu ska leva loppan!

om jag var kär innan helgen så är jag ännu mer kär i min man efter den här helgen. haft den finaste på länge som innefattat upp-packning av de första banankartongerna i lägenheten i Stockholm. rödvin och biff för att fira. dop för fina frank i lördags och återse fina vänner,drog runt i city och planerade inredning innan det blev middag och rödvin ute. hem och sen utgång med Johan då vi drog till grand central först för lite drinkar innan vi drog till olssons för mer förfriskning och dans!
söndagen blev stilla och fin. vi promenera in till stan och handla inredning och innan kvällen blev det i vanlig ordning söndagsstek på jensens innan jag,med sorg i hjärtat lämnade lägenheten och min älskade för tidig jobbmåndag.
vi har planerat fina inköp framöver och kommet unna oss det mesta,medan det bara är vi,och vi kan!
idag älskar jag livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0