Ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

idag har jag vrålat ut mitt vårskrik. nånstanns mellan dammsugningen och med iphone-lurarna i öronen med first aid kit,så kände jag hur det bulta i bröstet av lycka. varit en mycket fin helg. tapas och rödvin i fredags med min man och hela lördagsförmiddagen och eftermiddagen spendera vi med att promenera vid vattnen,storstäda köket,förbereda balkongen och bara hänga. igår kvällen blev det älgkalvsfärsbiffar och amarone hemma hos johan och mikaela,fint sällskap och en fin kväll. och idag har vi beställt möbler!!
 imorgon är det valborgsmässoafton och det lutar åt att det blir grilluppe på terassen innan utgång.





 före






efter - men inte riktigt klart





pure beauty ! snart vår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0