Garderobsfynd!

Fortsätter min kamp i min garderob,kastar om vartannat och fyndat,det kan ni ge er fan på att jag gjort. i sommar behöver jag inte köpa ; kavaj,chinos,bikini!!! Fatta,jag slipper jaga bikini,stora fasan. Hitta min turkosa,längst in i garderoben. tror den är från min allra första utlandsresa,typ 2005 el så och den sitter bättre nu än då,värsta bra. hitta massa annat skoj också men samtidigt väldigt glad att jag kastat minst två ica-kassar fyllda till brädden.

Idag har vi firat min käre pappas födelsedag. biff och rödvin till middag och frukttårta till efterrätt,jag som älskar frukttårta,men så är jag ju också tant ^^,
Blev en mycket fin kväll med glada miner och goda skratt,kändes som vi var väl värda en fin kväll allihop tillsammans.
Tar en tidig kväll ikväll,känner att sömnen ligger lite efter,det snurrar mycket i huvet fortfarande. så jag tar all sömn jag kan få. imorrn torsdag,sen fredag <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0