det lilla extra ♥

 lång dag,men på det stora hela bra dag,och ännu bättre kväll.
jobbat från 7-16.30. känns alltid lite tung,nästan lite orättvist,de mornar,lördagarna,man vaknar och alla andra får ligga kvar och snusa,medan man själv spenderar tiden på jobbet. men det lilla väger upp och när dagen gått inser man att man haft ganska,eller riktigt fin dag. samtalen med kollegerna,hur dagen flyger iväg,kunden som gav det där extra leendet,eller att en av ens bästa och finaste vänner kommer in och handlar och man hinner prata en liten stund ♥ 
 nu ligger jag nedbäddad. nyduschad,nyklippt och väskan är packad inför min "helg" imorgon efter jobbet åker jag och möter upp min man och sen ska vi göra något som jag drömt om,som jag alltid haft som en fåning liten dröm. skittöntigt,men är man kär så är man. ni får se...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0