kärlek

 efter en krävade vecka,på många sett och vis,inte bara ur min synvinkel var det underbart att ta helg igår och invänta fina vänner för pizza/fotboll/filmkväll. minns inte särskilt mycket från fotbollen. jag såg hellre att Liam underhöll mig,han är så stor och fin den lilla killen,vill bara äta upp honom!!! jag och fia gosa ner oss bland kuddarna och spelade wordfeud med varann,töntar vi är! blev sedan två filmer,varav jag kan inte ens nämna någon vid namn (!?) men när halva den andra filmen gått somna jag gott i soffan och vakna precis innan slutet,varav martin redan hade somna och david var inte långt ifrån han heller ^^,  kröp till korgs,och kan nog säga att jag inte kännt mig så trött sen vi var i fjällen, helt lost i hela själen.
 idag,efter martin for upp till stan,så drog jag hem till mamma och pappa,och myste med min mamma. mamma har varit bortrest,så vi uppdatera varann och fika,och ÄNTLIGEN vet jag vad mamma ska få i födelsedagspresent. jag tar henne på orden och tänker att jag bjuder med henne på show,vad får ni veta se,när jag bokat,men jag hoppas,hoppas det finns platser kvar på önskat datum. bra val att ha en helg hemma,dock ensam,utan min fina. men jag saknar,älskar,och saknar lite till. Kärlek.





bakade min alldeles egna kanelbullar i veckan,första gången,nånsin,det var ju kanelbullens dag! och när man ser liam i sin lilla fina stjärndräkt blir jag fan sugen på att skaffa en one pice ! ris eller ros?^^,


Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag risar onepiece och rosar dina bullar, de ser fantastiska ut!

2011-10-14 @ 13:26:50
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0