superwoman?

kaotisk dag på jobbet,och helt slut,så jag tänker inte ens nämna vad som hänt och inte hänt eller hur dagen artade sig,jag tror ni fattar ändå,det var M Y C K E T !

 har tagit ett bad och det kändes som ett helt lager tvättades bort från mig. alltid lika härligt att stig upp,torka håret och hoppa i en mysig långklänning och sedan mysa runt i lägenheten. har möblerat om,till min stora lycka,i vardasrummet. katastrof tyckte andra,men det är ju lite jag som bestämmer här hemma.så så får det bli,just nu.
 i tordags hade vi fia och liam över på grillning och lite senare kom även pappa daniel,satt ute hela kvällen och lilla liam var så snäll och duktig i sin sitter,kan titta på honom i evighet,det händer alltid nåt i det lilla ansiktet,men inte utan att man längtar tills han är liiite större ^^,  ute har det varot sommar och såklart är det jobb hela helgen då,ser så fram emot semestern,som faktiskt inte ligger så långt bort nu. på måndag är det 4 ynka veckor kvar att arbeta. sen är det dags för åtehämtning och äventyr.

 nästa vecka blir en lite mer lung än denna. har dock årets första löparlopp i sikte på onsdag. vårruset i stockholm,mitt tredje år jag springer. dock ha vi värsta tjejgänget med i år,så det kan inte annat än bli bra,håller dock en tumme eller två att vädergudarna är på vår sida i år också. dock är jag sämst på att träna inför onsdagen. men imorrn,då ska jag ut. det kommer mitt huvud behöva efter den här helgen,och den här veckan. har egetligen varit alldeles för mycket av en berg och dalbana. både sysselmässig och känslomässigt. vaför kan inte varje vecka innehålla nåt lte roligt att se fram emot,istället för att allt görs samma vecka? det där slår aldrig fel det där.. nu känner jag att jag bara svävar iväg i nått helt oväsentligt. tror jag ska återgå till min lilla städmani. har regjort i skafferiet,nu får det nog bli klädgarderobens tur,bara för att om jag inte sysselsätter mig kommer jag antingen däcka i soffan,eller i sängen ! 


 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0