stanna världen en stund

går verkligen trögt med bloggandet just nu. även om det finns massor att berätta har jag knappt haft varken tid eller ork att dra igång datorn. varje dag är inprincip bokad till hundra,antigen är jag på jobbet,eller ute och far eller i tvättstugan och härjar. inte konstigt att min lediga dag idag började med huvudvärk,som fortfarande inte riktigt vill ge sig.


 måndagen bjöd på roadtrip med fia,david och liam. vi tog en rajd till mio innan det blev köttbullemiddag på ikea och sedan drog david fram sin lista i sin iphone och vi sprang fram och tillbaka och på barnavdelningen fick fia ett mammautbrott och ville köpa allt ^^, jag och david hade nog aldrig spenderat så mycket tid på den avdelningen.
 själv kom jag hem med finaste mattan,en vit såklart.
 
tisdagen var det dags att sätta sig i skolbänken igen,vi blev återigen tre tappra kolleger som lyssnade på historier och värt att veta om försäkringarm,själv tyckte jag att det blev så rörigt att innan eftermiddagsfika höll jag,på riktigt,på att somna. pinsamt. på kvällen blev det vårkonsert i finaste kyrkan med familjen,en timmesskönsång och utanför blev himlen bara svartare och svartare. och precis när jag hann in innaför dörren öppna sig himlen och regnet och haglet forssa ner. helt makalöst!
 gårdagen var inte heller den som den brukar. infann mig på jobbet kl 07 och redan vid halv elva var vi fem glada charkanställda som packa in oss i bilen och styrde kosan mot eskilstuna och mälarchark. där blev vi bjudna på god luch och fika innan vi åkte tillbaka till fabriken,fick på oss fulaste utstyrsel och fick sedan guidad tur genom produktionen och såklart fick vi med oss massa korv hem,kommer räcka hela sommaren vill jag lova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0