sista maj tjugohundraelva

 min balkong är gul,helt och hållet gul,G U L ! hatar pollen och frömjöl. den hinnan som lagt sig över alla möbler och golvet är heöt outhärdlig! jag måste städa,måste,borde,men när ska jag få tiden? och orken? innan fredag,måste innan fredag.


 åter igen kasta jag mig på cykeln efter jobbet idag,slängde av mig kläderna och på med min röda bikini och parkera en stund i solen. så skönt (trots min gula balkong ^^_ ) fixa och dona,och när hungern kom lyxade jag faktiskt till det med hämtpizza från vita villan. kanske inte lyx för andra,men det är så sällan jag äter hämtmat,så det blev lyx för mig,även om jag blev tjockismätt på 10 röda.typiskt. gick förbi mapa ikväll för att lämna pengar,har bett dem ordna med en sak imorgon,håller tummarna och visar imorrn vad jag menar.
 nu ska jag fixa inköpslista inför fredag,sen blir det nog banne mig sängen.


 har den finaste prinsen ♥




balkongen har blivit min oas,där kopplar jag bort allt 



 

 hade den här finaste lilla tjejen som sällskap igår ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0