inte så pepp-helg

 har precis tvättat klart och har aldrig njutigt så mycket av att tvätta. har tvättat nästan allt jag äger och till det blev det godaste soppan och det sista ur rödvinsboxen. på jobbet var det intressant möte idag och efter jobb väntade en het sambo och en solig balkong på mig. har äntligen börjat titta lite på resor i sommar.varit en mycket bra start på den här veckan ♥

 helgen blev väldigt märklig,konstig rent utsagt,men stundtals riktigt trevlig. lördagen avslutades på olssons skor i stockholm där min finaste och hans partners in crime spelade live,och johan firade födelsedag. var längesen jag träffa dem och det var super och ses igen. blev ganska tidigt avslut och efter en god natts sömn blev det brunch på scandic park,ute i solen på söndagen. dock var det skönt att komma hem,men längtar redan tillbaka till stockholm.


 


god brunch i solen vid humlegården




 
essinge bas




TSLP springer stan









unnade mig en pepp-present på söndagen ^^,







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0