du får passa dig som satan

 gårdagens valborgfirande kunde knappt bli bättre. hela lägenheten full av fina männskor. vi grillade,dukade långbord,käka chips och kollade hockey innan det fylldes på men ännu fler. utanför var det kaos och poliser men vi hade det bara trevligt,och janne blev överförtjust i liam ^^, 


 trots en smått kaoshelg på jobbet så gick den här jobbhelgen enormt fort,men nu är jag trött,och efter jobbet idag blev det en tupplur i soffan på 2 timmar. upp sen och fixa disken från igår,men det var inte så farligt faktiskt.
 men seriöst,vart tog sommaren vägen?! det är KALLT ute,som satan. tur att jag inte investerat i nån trädgård på bakongen ännu,de hade dött de små liven. hade seriösa planer på att städa hela kåken efter jobbet,men istället blir det grillade hamburgare ikväll med martin och veronica maggios nya på spotify. helt underbar,perfektion,jag kan inte sluta lyssna,om och om igen.

 just nu drömmer jag om vita långklänningar och barfota i grönt gräs och sena sommarkvällar i stockholm. rosa rosor och cykla i stan,och kvällskyssar och brunbrända kinder.



 


en bråkdel av ligan ^^,




tröttmössa . . .



 

 

Kommentarer
Postat av: Heléne

Maggios nya är bara helt.. helt.. underbar! :)

Tänk att vi skulle ha samma smak om även den!

Ser ut som Du haft det mysigt på sistonde vännen, det värmer mitt hjärta. Snart ses vi!

kramen

2011-05-02 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0