2 maj

fryser mer än på länge. tempen är nere så pass att elementen gassar här hemma. själv satte jag mig i badet för att få upp temperaturen, det gick sådär.nu ligger jag nerbäddad i sängen och väntar på min andra hälft. varit en märklig dag, varit så himla trött men fått en del gjort och hann med en fika med Fia och David och söta Liam,vid nya kaffebaren. blir absolut fler besök och trevlig föreståndare! vi prata gnestadag och utanför slog regn och hagel ner. själv kastade jag idag mitt stora ikeaparaply i närmaste papperskorg då det blåste sönder och jag till mitt förtret gav några bilförare ett gott skratt. längtar bort just nu och drömmer om en ny lägenhet med vita väggar och trägolv, och blir jag rik eller får ett välbetalt jobb i framtiden ska jag fan överväga städhjälp! En gång i veckan iallafall^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0