vågar knappt

säga det ut högt,eller skriva,men tror jag PACKAT FÄRDIGT! nu får det bära eller brista,för jag har verkligen fått ner allt jag behöver plus lite till,har verkligen varit varsam också,inte tagit med något onödigt,men herregud,jag vill ju ta med allt jag äger och har!

 seriöst var det inte roligt att packa den här gången,för varje gång jag drog igen väskan och trodde jag var klar,då hade jag glömt något,och inga små grejer,utan stora,som handdukar,sängkläder och hårtork! (jossa sa att den skulle med) har förberett det sista inför morgondagens surprice,ingen märkvärdigt,men från hjärta...
 ska nu fixa lite middag,och reda ut mitt hår som just nu ser ut som ett risigt fågelbo,haft "lilla my-knut" hela dagen,så jag kan inte annat än skylla mig själv. ska raka benen och checka packningen en sista gång. imorrn blir det full fart,morgon till kväll. jobba,kalas,sova och sen drar vi.hoppas det blir the time of my life



bara en tredjedel . . .

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0