det är mycket nu

illa,fastnar alltid framför datorn när jag kommer hem,fast jag har hundra saker att göra,och det har jag verkligen nu! här måste det tvättas och packas innan torsdagens fjällenresa. undrar bara vart jag ska börja ?


fjällen,födelsedagar,jobba och så lite träning och tvättning där emellan. herregud,kommer jag bli trött,eller bli trött efter den här helgen. en skräckblandad förtjusning börjar infinna sig i mitt inre. slalom,ska det vara nåt? kanske skulle hållt mig till längdskidor? mest är jag förvirrad över vad jag ska ha med mig för kläder. party och slappakläder. men hur mycket party kommer jag orka med? Men hallå,skit samma! har ju inte ens kommit iväg ännu och det ska ju bli så fruktansvärt härligt att komma till fjällen,never ever vart där förut,en annan värld?
 jo,fan,nu taggar vi !


 



lekt lite i photoshop . . .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0