nu kan det bara bli bättre

 har ännu inte vant mig vid den nya tiden,och hur pass ljust det faktiskt är ute trots att tiden går mot kvällning. det är bara så underbart. själv har jag äntligen tagit mig från botten och är påväg uppåt,en kräksjuka eller vad jag ska kalla det,slog till i lördags och jag har varit klubbad sen dess. 

 några av mina nära och kära måste ha trott att jag skämta när jag,efter att från morgonen pratat om födelsedagspresenter och fest,till att fullständigt banga och trodde jag halvt skulle dö. jättetråkigt och jag känner mig så himla blåst på konfekten och helgens festligenheter. jag hade hellre,på riktigt,varit bakis efter 30-års festen än att vara kräksjuk pga gud vet vad! ååååh,varför just jag?  nu måste jag bara ha ett kalas själv nästa helg,jobbhelg eller ej. hoppas bara folk kan komma,det börjar ju dra ihop sig till bl.a bebisfödande ^^,
 

  


nya och gamla













titta vad jag återsåg för liten vän!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0