i guess i just like the way it burns ?

 ledig,ledig,ledig. gick och la mig tidigt igår och vakna tidigt imorse,pigg som en lärka. upp,frukost,rasta vovve,locka lite hår och sen på med conversen och ta tåget upp mot stockholm .


 
som vanligt,jag tjatar,men jag älskar att gå på stan själv. hitta inspiration och fynda,stressa runt för att sedan varva ner på ett mysigt café,eller varför inte möta upp sin käreste för en lunch i hötorgets saluhall? blev dock lite nedsynkad av min käre som skulle byta en tröja på mq,blev sittande och väntande ett tag där,men har hittat den mest underbaraste skinnjacka ever! dock blev den inte min,två tusen..usch. mycket pengar,absolut affordable,men kanske inte,eller? ska fundera till måndag,fast jag vet redan att jag kommer köpa den ^^, 



 


vänta,vänta och vänta,och tråna lite efter skinnjackan






umgick undertiden med den här trevliga,men lite tystlåtna duden,plastic fantastic




två nya till samligen






ny blus från zara,och guldring i håret,tips från frida farhman




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0