ge mig styrka

 nästan en halv mil med stavar idag efter jobbet,i solen. precis vad min kropp och sargade själ behövde idag,massa endorfiner. är i en svacka just nu,tar mig inte upp,hur jag än gör. förändring krävs. men varför är jag så feg,eller är bekväm ordet jag söker? 

 behöver en boost,en spark i röven av nån som vet,nån som kan ge mig ett bra råd. men mest av allt drömmer jag mig bort,om bara för ett slag,bort från svensk mark och ut i världen. behöver se nytt och suga åt mig massa energi,och kanske äntligen inse vad eller hur jag ska göra. tur att det finns en jag kan prata med,som vet precis hur jag känner,när panikångesten tränger fram och mörka tankar tar över.det är guld värt,annars hade jag aldrig pallat,vi sitter i ungefär samma båt...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0