en helt ny värld

 aldrig har jag tagt ut mig så mycket,både kroppsligt och mentalt,men ändå var det så längesen jag mådde så himla bra. spederat fyra underbara dagar i hundfjället med underbara och fina människor,och det mest fantastiska är nog att jag nu kan lägga till skidåkare till mina meriter.


 
tre galna hundar och sex galna vuxna (!?) skidåkning,vin,god mat,spel,massa prat,afterski och massa mer skidåkning. jag är helt förälskad och frälst. det är som en helt annan värld när man befinner sig i backarna och bara har sig själv och snölandskapet att fokusera på,alla krafter man använder och hur kroppen smärtar efter en hel dag i backarna. en underbar trötthet som smyger sig på för att sedan krypa ner i soffan bland hundar och människor man tycker så fruktansvärt mycket om,ett glas rött eller två. det är livet.



 


packa,packa,packa



mötet med backarna !





soffhäng,hundar,öl,raggsockor,underställ . . .







helt slut m,men en mycket lycklig flicka





snygg




fika i solen i tandådalen





fina fina







tok och toka ^^,





honey







njuter





njuter mera







snyggast




















 


Kommentarer
Postat av: Fia

Såg ju inte helt fel ut... =)

2011-03-15 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0