den bästa sommaren?

 åååååh,äntligen,som jag har väntat,hela livet kanske? en liten dröm sådär,även om det inte är mitt eget,så är det äntligen dags,maria ska få gå på bröllop/vigsel!

 någon sa till mig igår att det är 13 veckor kvar till midsommar (kom igen tänker ni!) men nä! tänk att det redan gått 13 veckor på det här året,det har gått ganska fort. på fredag är det den första april,sen kommer det bara svicha på och sen är vi där. har lovat mig själv att vara extra jävla försiktig på fredag när det är 1 april,har ju en arbetskamrat som kan det där med att luras,herregud,det finns inga gränser! men jag vet,jag kommer åka dit så in i skogen.
 Nu kliar det i mina pysselfingrar,vill fixa och trixa och förbereda inför vår/sommar. som sagt,jag blir helt manisk så fort jag ser blommor.överallt,jag vill ha dom alla. kom till och med på mig själv idag på jobbet,jag bara råstirra ner i en kundvagn som ett par gick med,där i låg det en hortensia,tulpaner och lite andra lökar,give me!
 jag väntar så,och väntar så på sommaren. plus,att nu har gamla bettan kommit fram så nu har cykelsäsongen börjar!



   förra sommaren











 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0