finns det en så finns det flera

idag är verkligen en sånn där dag då jag gör allt och ingenting. allt är påbörjat,men inget blir riktigt klart. snurrat runt här hemma med slappkläder,skitigt hår,top model-maraton i bakgrunden på tv,städat och fejjat,ätit frukost,mitt i allt ville mamma och pappa fika,och sen ringde chefen för att överlämna. japp,det här är mina sista semesterdagar. på tisdag är det allvar igen !


 
jag längtar efter vardagen igen,kommer antagligen ångra det djupt att jag sitter här och skriver det,för snabbt kommer man in i vardagen,och den är ju inte såå himla spännande alla gånger. men just nu längtar jag till vardagen. jobb var tredje helg,känsla av att det är fredag och man är ledig,göra hemmagjorda köttbullar till middag,kolla den dagliga tvn,ja ni vet. men jag ska minsann se till att ha saker att se fram emot,hela hösten och vintern,jag bara ska det! dagen fortsätter jag nog i städandets tecken. vill inte börja arbetsveckan med ett stökigt hem,mina två sista dagar blir nog inte mer spännande än såhär,men det är lungt,jag är mer än nöjd med årets sommarsemester.

 

              

 
  
           



 



stockholms skärgård,faktiskt hunnit läsa en bok,spenderat en del tid på tåget
fixat en örtaträdgård! och haft härlig utekväll i stockhom med fina pojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0