är jag så fel ?

 regn,regn,regn. men jag har fått mycket gjort. tror jag kan bocka av allt från listan,och lägga till att hag gjort helsikes goda calzones idag! imorrn är det tillbaka till jobbet. just nu får jag en klump i magen vid första tanken,men jag vet att jag snabbt kommer in i det,och att jag redan,på en gång,har en del att ta tag i.


 
befinner mig just nu i en väldigt konstig känsla,det är nåt som inte stämmer,men jag kanske är känslig just nu. det är så svårt att läsa personer ibland. hur lång får man gå och hur mycket får man komma in,egentligen. det är svårt att gå på känslan ibland,eller snarare våga gå på känslan. magkänslan är det riktiga,sanna känslan enligt min egen erfarenhet. och om nu så är fallet,vet jag i helvete inte vad jag ska tro,tycka,eller våga. skit. 


 
        

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0