Bullshit REA !

jag lever, nästan iallafall. gjorde ett val igår om jag skulle fortsätta vara sjukling och ja,näst intill invalido. tog mig ut ur lägenheten för första gången på 5 dagar( förutom de gånger jag hasat mig till Ica för diverse inköp) ut till civilisationen och tog tåget upp till Södertälje idag. tänkte passa på att kolla rean,sååå efter alla andra,och som jag trodde,bara skit kvar,plus att butikerna börjar fyllas på med vårkläder,inte ok. drömde mig bort bland alla skidkläder istället och investerade i ett snyggt underställ istället,nu fattas bara termobyxor och skidglasögon. Frågan är bara; behöver jag en hjälm,ifall ett träd eller en gran hamnar i min väg? Sälen v 10. lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0