working at my new office

  ska inte lova för mycket,det gör man alltid ändå,men idag,från och med,ska jag fasiken ta tag i mitt liv. börjar med att skicka iväg ett viktigt mejl,betala lite räkningar och träna arslet av mig senare ikväll. Så så !

 ätit korv stroganoff,betalat härliga räkningar,skickat iväg viktigt mejl,fått skojsigheter med ett paket på posten,ätit upp alla polly som fanns kvar,önskar snön ute var borta imorgon när jag vaknar,laddar för inventering imorgon, ser fram emot ons/tors,funderar på födelsedagspresenter,älskar min iphone,funderar på att börja simma, nymålande naglar, katthår över hela tröjan,ser fram emot marias och min stundande kryssning ! ♥

  


mitt nya kontor! ÄLSKAR mitt nya matsalsbord .

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0