tjugosju

 så blev det den 9.e april,min födelsedag. ingen ålderskris så,inte alls egentligen,men varje gång någon frågat hur gammal jag blir och jag svarar,så tar det liksom emot,lite. märkligt. men herregud,tre år till the big 30...


igår var det kalas och huset fullt,så himmla trevligt och bara inser mer och mer hur underbart det är att ha männsikor runt omkring som man tycker så mycket om. fixde en liten plockbffé och en morotskaka till efterrätt,martin var flitig med att se till att alla fick kaffe ^^, runt 23-tiden drogs tv-spelet fram och det blev tjo och tjim fram till klockan 04.00? själv drog jag mig tillbaka runt halv två,en annan börja jobba klockan 7 imorse,men att ligga i sängen och höra hur ens vänner sitter i rummet brevid och har det trevligt,det gjorde mig bara lycklig och varm i hjärtat ♥

 idag kom 80 % av familjen förbi,mycket trevligt,men själv så somna jag efter fikat i soffan,men glad och nöjd med en fin dag. nu sitter jag med ett glas rött och väntar på min finaste som kommer hem sent,ska borra in mig i hans famn och njuta av de sista av den här dagen,och ta med mig att jag har de finaste människorna runt omkring mig.

 


drog fram mina blå chinos och den nyagamla bodyn igår,som jag aldrig använt !




och idag blev det samma byxor,älskar att våren är här !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0