hundra procent

 vad lätt det är att leva när solen lyser,himmlen är blå,man slutar jobba klockan tre och köper en billig glass och traskar sen hem med sina egna tankar och bara njuter av tillvaron. oh yeeeees.


 arbetsdagen flög iväg idag. jag och karin körde stenhårt till 15/16 sen traska jag hempt och grilla hos mor och far och somna,efter ett glas vin,i soffan på balkongen och vaknadesom ett yrväder.nånstanns i bakgrunden sprang en tokig katt omkring och gjorde suspekta oljud och innan jag visste ordet av så var fikat framdukat.
 ikväll blir det balkongen och lite nintendo 8-bitars för min del. håller samtidigt att styra upp lite till helgen. hoppas det blir av,trots jibbhelg,men jag har iaf 3 stycken deltagare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0