what do you want from me ?

 vet inte riktigt vart jag har varit idag. helt virrig,ofokuserad och tankarna någon helt annanstans. sista timmarnapå jobbet idag flög förbi,för att jag stressade iväg,nått helt otroligt. och jag bara längtade hem en snutta. imorgon är det iallafall fredag. ser ut att bli en långhelg i stockholm på det,ser fram emot det.
ikväll har mamma varit här,längesen sist.vi har ätit gott och avslutae med en kopp thé i soffan. mysigt och träffa mamsen. idag bokade fia också bord på trosa stadshotell inför nästa onsdags tjejkväll. blir mys och vin och lite shopping,på spa-avdelningen kanske. känner ikväll helt omotiverad till att skriva,så jag tror att jag låter det bli såhär..



 


 confused . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0