på kurs med Ulla

jobbdagen började en aning annorlunda.spenderad förmiddagen i kommunhuset på en livsmedelskurs,med företag från hela hemorten. en del gamla bekanta och nya trevliga ansikten,kursledaren var underbar,och jag fick med mig en del nytt till hjärnkontoret.blev dock stood up av min kollega,elakt tyckte jag,men jag klara mig och en annan kollega kom och hämta mig med bil,snälla hon. resten av dagen har flugit iväg så det blev en skön höstpromenad med finaste hem,nu är det verkligen höst ute,den riktiga kylan börjar infinna sig och varje gång jag gömmer mig i min mysiga ullkappa njuter jag varje gång jag går ut. nu till min utvecklande matlagning. fiskrecepten fortsätter att dominera mitt intresse,fisk är verkligen så otroligt gott,och inte alls svårt att exprimentera med. idag blev det panerad torsk,med riven parmesan uppepå. till det en sallad med tomat,avokado,rödlök,pinjekörnor och äpple, till det serverades en fetaost och vitlökskräm.hur gott som helst! nu blir det idol i soffan,fast jag kommer nog mest kolla in snyggingen bredvid mig i soffan. imorrn tjejkväll med Fia i Trosa, sen är jag ledig en och en halv dag. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0