Kom att tänka på

blev en lugn jogg med frisk luft i lungorna. känner att jag ännu inte är helt hundra frisk men imorrn bli det en tur igen,påt bara! efter en stund i soffan gav jag upp,bara strunt på tvn och helt plötsligt blev jag stelfrusen,så hopp in i duschen med hetaste vattnet och nu har jag krupit ner i min varma säng. ska bläddra i mitt modemagasin innan sömnen får komma. idag kom jag att tänka på alla små(och stora saker) här i livet som får en att vilja leva för alltid,de där personerna som man älskar mer än nått annat,jag kan inte låta bli att känna mig lite larvig och le för att jag just då känner enorm lycka. en alldeles för trött jag ska nog lägga iphonen åt sidan nu och läsa tills tidningen ramlar över mig.nu är september igång,välkommen höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0