i would trade away the stars and the moon

 höstrusk i sin rätta bemärkelse. himlen är så grå som den kan bli och regnet är så smått och blött så man känner sig dyngsur på en minut. därför har jag tagit på mig skönste kläderna,tänt massa ljus och dragit på spotify med massa bo-kaspers. får mig att känna ett riktigt bra höst-mood. varit en bra dag,efter en annan bra dag. igår blev mycket gjort och samtidigt blev det massa mys med särbon,som blev kvar en extra dag. ingen var gladare än jag ♥ efter en mycket välbehövlig sovmorgon tog vi vovven och gick och handlade frukost. frallor och egengjorda smoothies innan jag begav mig till banken för viktigheter. gick riktigt bra och kändes bra,så det blev raka spåret hem och kastade ihop lite drömmar innan middagen. vid sjutiden blev jag upplockad av kollegorna och ut på "landet" bar det till chefen med fru som ordnade middag för underbara carina. bjöds på vin och massa god mat. härligt ändå,kollegorna man har. 
 jobbdagen gick bra idag,kanske den här veckan blir en bra? men ser så grymt fram emot helgen då jag ska umgås helt och fullt med maria. vi ska käka middag ute på fredag,shoppa och bio hela lördagen och på söndag har vi bokat in oss på fantastiskt brunch inne i city. känner jag oss rätt blir den endel rödvin,massa struntprat och viktig-prat,och en hel del godsaker ;) honeybunny !
 ikväll lär det inte bli så mycket mera gjort än att jag ska ta mig ett lång bad,sen blir det nog en stor kopp thé och gosa ner mig i min filt. imorgon lär det bli fullt ös från morgon till kväll. börjar i ottan och dirkt efter jobbet tar jag tåget till södertälje,måste ordna med lite saker. sen på kvällen blir det afrodans! heöt ärligt,det låter säkert helt otroligt lökigt,men det är otroligt roligt och givande. imorrn ser det ut som jag troligen får med mig 4 jobbisar,jag håller en tumme !

ps. idag åt jag årets första tomteskum på jobbet! åh,jag längta nästan lite efter . . .jul




 


 fastnat för flätor . . .





making and baking dreams 

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Gumman när ska vi ses då?? miss you!

2010-09-15 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0