vem är jag ikväll

 försöker fokusera på att packa väskan inför helgens stockholmsvistelse,men jag är lite för disträ och tankspridd för att göra en sak i taget,springer fram och tillbaka mellan rummen och plockar ner och upp,kollar banken,datorn,byter musik,borstar tänderna,målar naglarna och bara flummar runt! imorgon blir det maria och mariadag. vi ska göra stan och fika och antagligen slutar det med att vi efter en lång dag och några glas rödvin stupar i varsit hörn av soffan. söndagen ska också spenderas inne i stockholm. vi inleder den med en riktigt lyxfrukost på hotell reisen. hotellfrukost är ju bland det godaste man kan äta. blir ett av de tidigaste tågen upp imorgon,inte ens pressbyrån har öppnat då! allt för att vi ska hinna med så mycket som möjligt i morgon. blir troligen en tidig kväll för mig,lägenheten alldeles för mig själv. ibland är ensamt underbart,men ibland allt för påtagligt och sorgset. men musiken och salem håller mig sällskap ikväll. blev oplanerat bjuden på middag hos mapa ikväll och trots allt blev det en mycket lungt middag ock kväll,dock pös jag innan dobidoo skulle börja,inte riktigt min grej då jag beslutat att bojkotta fredagsmyset och låta tvn vara avstängd. ikväll är det bara jag och mina tankar...

 längtar som en galning tills mina nybeställda glasögon kommer,vill inte till tandläkaren nästa vecka,men nästa helg blir det dubbelkalas,för maja och min mamma. har beställt en ny klänning och underkläder över nätet som ska komma nästa vecka. på söndag är det halloweenfika hos fia på kvällen och på måndag är det dags att ta tag i den sista julordern. tisdag betyder jobbakväll men även massage på jobbet en hel timme. måndag betyder november och en timme extra får vi sova. november kommer nog att bli en av de bästa månaderna. födelsedagar,salemkonsert på debaser,första advent,resa till kap verde


 


virrpanna

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0