sunday

 söndag,älskar söndagar. har nästan aldrig söndagsångest,utan tycker söndagar är sånna där bra dagar då man kan promenera,fika,städa eller kanske tvätta,ta en vända på stan eller bara slappa i soffan. hjälpt,jag låter som en hemmafru.men,allt är tillåtet på en söndag tycker jag. var uppe med tuppen idag,sovit som en liten bebis men upp tidigt och tog mig an badrummet.  drog ut rubbet och tvättat av allt där inne,så nu luktar det rent. ska börja i köket om ett tag och sen är det tvätt på schemat. har en date inplanerad kl 12.00,då blir det en promenad i solen,kanske t.o.m vinterjackan åker på? ska dra fram mina stävlar som jag införskaffade i stan igår,ett par snyggingar från ecco,mycket bra investering,ska inpregneras och fixas.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0