jag vill kasta något tungt genom ett fönster

intensiva veckan,minst sagt.haft agendan full från dag ett.det har varit kurser,dater,shopping,bakning,hemmasysslor hundgöra och tjejkväll. onsdagen blev riktigt lyckad.blev sen från jobbet då vi fick en liten intensivkurs över fiskdisken.hem och bytte om innan Fia hämta upp mig och vi styrde bilen mot Trosa och kvällens event. stanna först på spat och hälsade på fias härliga chef,otroligt trevlig! gick en runda på stan och inköpte diverse inredningsprylar och finchoklad från marsipangården. njöt av en god middag på Stadshotellet senare med ett glas gott vin innan vi tog en fika i spashoppen och jag inhandlade en härlig bodyspray innan vi for hemåt. planerade in en tidig dejt på torsdagen,och mycket riktig kom ett sms vid åttarycket och frisk och kry blev jag hämtad vid nio och styrde kosan mot Skärholmen och sedan ett obligatoriskt besök på Ikea och avnjöt deras utsökta köttbulltallrik. blev en långdag på stan innan vi nästan däckad hemma i fias soffan.men icke. drog på oss skorna och plockade med oss äpplen. Fia gjorde massa äppelmos och must,och jag fick till en god äppel och kanelpaj. har annars varit min tröttaste vecka,och typiskt nog min sambovecka. har näst intill(eller nu ljuger jag) jag har verkligen deckat varje kväll i soffan,runt tio och sen somnat som en liten bebis i sängen,plus att jag drömmer uberkonstigs drömmar. helgen har betytt jobbhelg, en till dag sen lite ledig,men jag ser fram emot morgondagen då jag och min käresta ska bort på middag,det blir rådjursstek!mums! ikväll blir det bara lungt med godaste middagen med my love. på menyn står det oxfilé med rostade rotfrukter med rödvinssås. åter igen är frustrationen tillbaka. kan bli tokig på tillvaron ibland,särskilt igår,men jäklar vad jag ska säga till,blir så less. men jag har mina planer i bakhuvudet.de hjälper. plus att hösten,vintern och våren kommer bli spännande av helt andra anledningar,en helt annan syn på tillvaron tack vare en av mina närmaste. ska bli spännande!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0