fullkomligt kaos

har väntat och längtat hela veckan att helgen skulle komma. turligt har veckan sprungit iväg i ett alldeles för högt tempo,jag hinner,i ärlighetens namn inte med om det ska fortsätta såhär! en av de härligaste mornarna imorse. sov tills jag vaknade med en varm älskling brevid mig,minusgrader ute och löven regnade ner.smet ut tidigt och handlade frukost till oss,frost och is på de få vattenpölarna som blev vid senaste regnet. inte en människa ute mer än nån enstaka som skrapade bilen eller som också morgonhandlade. blev en stor och god frukost snabbt innan vi tog tåget mot Stockholm. vi skiljdes vid Årsta, då jag spenderat hela dagen själv i stans butiker. det därmed shopping är egentligen inget jag gillar jättemycket, och ska jag väl göra det,på riktigt är det skönast när jag är ensam,med mina egna tankar,tycke och smak. Vet hur jag fungerar,vet på en gång när jag provar nått om jag ska ha den eller ej. annars är jag snart ute ur butiken,iväg mot en annan. annars blir det gärna så att nån man går med vill ha smakråd,att man ska vara med och välja,stå utanför och vänta,och vips har den personen handlat händerna fulla och jag inget! Låter kanske hårt,eller tråkigt,men så funkar jag som bäst. är lite av en ensamvarg,dock bara i vissa situationer. nu på väg hem,blir en lugn kväll med lite vin och nåt gott att äta.,ska hem nu och ta på mig långklänning och bara vara själv,inte ensam,bara själv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0