day off

  ledig dag,soligt och kyligt ute,ätit dunderfrukost och dragit på mig långklänning. idag ska mycket hinnas med. en städtur i lyan innan det bir lunch med min finaste och fia på stranden,även idag. idag ska det göras köttbullar och ikväll äntligen träning igen! hoppas veckan springer fram fort,till torsdag,då ska jag återuppväcka min gamla passion. ska rensa i sovrummet så jag får lite space,sen ska det inhandlas diverse prylar och sen kan jag äntligen börja igen. känner i kroppen hur jag behöver det,en form av terapi kanske man kan kalla det? har jocke som expert,han får hjälpa mig med inköpen,det blir bra det.
 äntligen måndag,som våran tränare skriker varje måndag på träningen,jag är beredd att hålla med,äntligen måndag. 


 


 hoppbild från norge förra året,gick sådär ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0